luni, 17 iulie 2017

in the tower of waters


all the roads have closed
in the tower of waters
we may live
with borrowed lungs
we still swell one
another-
asleep swing
of lonely childrenhood
today I shall obey
today I shall be
a small and caressing rain
That only I can be for you
Open your soul my love
crushes
my yell
the empty towers, the wall
is raising inside you
havens of light
and shadows
stay next to you
in my water`s face
with obedience drops
on your forehead
I bow to you.


 În turnul apelor

Toate drumurile s-au închis
În turnul apelor
Putem trăi
Cu plămâni împrumutați
Încă mai mâncăm unul
o alta-
Adormi leagăn
De copii singuratici
Astăzi voi asculta
Astăzi voi fi
O ploaie mica si mângâietoare
Că numai eu pot fi pentru tine
Deschide sufletul meu dragostea mea
zdrobește
Urla mea
Turnurile goale, zidul
Se ridică înăuntrul tău
Paradisuri de lumină
Și umbre
Stați alături de dvs.
În fața mea de apă
Cu picături de ascultare
Pe frunte
Te plec.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu